Otobüs firması şikayet

Alo "176" Turizm İhbar ve Şikayet HattıMar 1, 2015

Tatil siteleri nereye şikâyet edilir?

KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI İLETİŞİM MERKEZİ ALO 176.

Metro Turizmi nereye şikâyet edilir?

Firmamız hakkında bize iletmek istediğiniz düşünceleriniz,eleştirileriniz, fikirleriniz var ise lütfen sağ tarafda yer alan iletişim formunu doldurunuz. Doldurulan form en kısa sürede incelenerek değerlendirildikten sonra size bilgi verilecektir. 0850 222 34 55 numaralı çağrı merkezimizi 7/24 ulaşabilirsiniz.

Otobüs firmaları Hangi Bakanlığa Bağlı?

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı

  • Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı
  • Otobüs.

Otobüslerde yük sınırı var mı?

Otobüs seyahatinde bagaj taşıma konusunda hepimizin eksik bildiği bir bilgi var. Karayolu Taşıma Yönetmeliğine göre her yolcunun bagaj taşıma kapasitesi 30 kg'dır. … Bagaj içinde ayrıca yağ ve turşu gibi dökülecek gıdalar da taşınamıyor. 30 kg'ın üzerindeki bagajlar ek ücretle bagaja alınabiliyor.

Otel nasıl şikâyet edilir?

Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın başlattığı uygulama ile 40 milyona yaklaşan yerli ve yabancı turist, şikâyet ve önerilerine cevap alabiliyor.

Otel hakkında şikâyet nereye yapılır?

Kültür ve Turizm Bakanlığı yetki alanı içerisinde bulunan; kültür varlıkları, müzeler, turizm tesisleri, otel, restoran, seyahat firmaları hakkında şikâyet, ihbar ve öneriler çağrı merkezine iletilmektedir. Otellerle ilgili direk şikayetler için Tüketici Mahkemelerine başvurmak gerekli.

Otobüs fiyatlarını nereye şikâyet edebilirim?

Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın başlattığı uygulama ile 40 milyona yaklaşan yerli ve yabancı turist, şikâyet ve önerilerine cevap alabiliyor.